Λίβας Χρήστος

-
Διεύθυνση
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Πατρών
Ρίο 265 04 -
Email
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - Τηλέφωνο 2610-997744
ΜΕΛΗ Δ.Ε.Π
Σύνδεσμοι
Διάφορες Πληροφορίες
Διάφορες ΠληροφορίεςΟ Χρήστος Λίβας είναι Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ από το Cardiff Business School, κατά τη διάρκεια του οποίου του απονεμήθηκε το βραβείο ακαδημαϊκής αριστείας «Sir Julian Hodge» στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Περαιτέρω, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Επαγγελματικού Διπλώματος στη Φορολογία από το ALBA Graduate Business School και Διδακτορικού Διπλώματος στη Διαφήμιση από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έχει διδάξει μαθήματα στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ ως Πανεπιστημιακός Υπότροφος στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Επίσης, κατά το παρελθόν, έχει διδάξει σε μεταδευτεροβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας και της Κύπρου, έχει συμμετάσχει ως ερευνητής σε έργα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έχει απασχοληθεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων και έχει υπηρετήσει στο Υπουργείο Οικονομικών. Το δημοσιευμένο έργο του περιλαμβάνει άρθρα σε διεθνή πρακτικά συνεδρίων και επιστημονικά περιοδικά με κριτές, όπως τα Journal of Macromarketing, International Journal of Internet Marketing and Advertising, International Journal of Technology Marketing, Higher Education, Skills and Word-Based Learning και Education and Information Technologies. Τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διερεύνηση των καταναλωτικών στάσεων έναντι της κοινωνικής διαφήμισης και του ακτιβισμού μάρκας, στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών επικοινωνιών μάρκετινγκ, στη διερεύνηση των επιδράσεων του διαφημιστικού περιεχομένου στο ακροατήριο, καθώς και στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.