-
2022
- Apostolopoulou, A., Kaplanidou, K., Patrick, M., & Papadimitriou, D., (2022). «Then. Now. Forever. Together» Strengthening Consumer Engagement with World Wrestling Entertainment (WWE). Chapter in B. G. Pitts (Eds.) «Case Studies in Sport Business Marketing, West Virginia University FIT Publishing, σελ 43-60.
- Papadimitriou, D., & Apostolopoulou, A., (2019). Sport Licensed Products in the Football Industry. In S. Chadwick, D. Parnell and P. Widdop (Eds.), Routledge Handbook of Football Business Management, σελ 412-422. Εκδόσεις Routledge.
- Apostolopoulou, A., & Papadimitriou, D. (2016). The global sport industry. In J.A. Gillentine and R.B. Crow (Eds.), Foundations of Sport Management (3rd Ed.) Morgantown, WV: Fitness Information Technology.
- Γιαννουλάκης, Χ., Αποστολοπούλου, Α., & Δ. Παπαδημητρίου (2010). Πολιτιστικά Στοιχεία και Κοινωνικές Προεκτάσεις του Αθλητικού Μάρκετινγκ και της Αθλητικής Κατανάλωσης. Κεφάλαιο στο βιβίό των Γεωργούλα Σ., & Δ. Χατζηευσταθίου, «Ο Αθλητισμός στην Κοινωνία και η Κοινωνία του Αθλητισμού», Εκδόσεις Νημερτής, Αθήνα (σελ. 205-220).
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001