Παντελή Αντιόπη

-
Email
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Διδάκτορες
Διάφορες Πληροφορίες
Διάφορες ΠληροφορίεςΤρέχουσα Θέση: Μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο πλαίσιο του Project με τίτλο “Electroencephalography-driven Framework for Inferring Consumer Behavior in Online Retail [EMMA]” με αντικείμενο την ανάπτυξη και εφαρμογή αλγορίθμων συστάσεων και αναλυτικών μοντέλων neuromarketing (ΕΛΙΔΕΚ).
Σπουδές: PhD, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών (2019) με αντικείμενο “Data Mining, Operational Research & Recommender Systems” – Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Οικονομική & Ανάλυση Δεδομένων, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πατρών (2016) – Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ, Τμήμα Φαρμακευτικής, Πανεπιστήμιο Πατρών (2014), Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών (2012).
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Neuromarketing, Συστήματα Συστάσεων, Εξόρυξη Δεδομένων, Ψηφιακό μάρκετινγκ.
Αυτοδύναμη Διδακτική Εμπειρία σε μαθήματα προπτυχιακού & μεταπτυχιακού όπως Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, Προγραμματισμός (Java), Συστήματα Υποστήριξης Δορυφόρων Λογαριασμών, Συστήματα Επιχειρηματικής Ευφυΐας, Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα ως ειδικός επί των συστημάτων συστάσεων, όπως το πρόγραμμα REGIO_GNOSIS (2021-22) και το πρόγραμμα "In-MedTour" (2019) και ως αναλυτής δεδομένων σε προγράμματα όπως το ΠΑΥΕΥΣ (2013-15) και το έργο με τίτλο «Ανάπτυξη Ψηφιακού Ταξιδιωτικού Πράκτορα Θεματικού Τουρισμού Περιφέρειας Αττικής».
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά με σύστημα κριτών όπως Neural Computing and Applications (Springer), Operational Research (Springer), Physiology & Behavior (Elsevier) και σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως Springer Proceedings in Business and Economics (’21), IISA (IEEE ’19).
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:
1. Panteli, A., E. Kalaitzi, and C.A. Fidas, A Review on the use of EEG for the Investigation of the Factors that affect Consumer’s Behavior. Physiology & Behavior, 2024. 278: p. 114509 DOI: https://doi.org/10.1016/j.physbeh.2024.114509.
2. Telonis G., Panteli, A., Boutsinas, B. A Point-of-Interest Recommender System for Tourist Groups Based on Cooperative Location Set Cover Problem. Mathematics (2023), 11(17), 3646, https://doi.org/10.3390/math11173646.
3. Panteli, A., Boutsinas, B. Addressing the Cold-Start Problem in Recommender Systems Based on Frequent Patterns. Algorithms (2023), 16(4):182, https://doi.org/10.3390/a16040182.
4. Panteli, A., Boutsinas, B. Improvement of similarity–diversity trade-off in recommender systems based on a facility location model. Neural Computing & Applications (2021), https://doi.org/10.1007/s00521-022-07095-7.
5. Panteli, A., Kompothrekas, A., Halkiopoulos, C., Boutsinas, B., "An Innovative Recommender System for Health Tourism", 7th International Conference of the IACuDiT on “Culture and Tourism in a Smart, Globalized and Sustainable World”, 2020.
6. Halkiopoulos, C., Katsouda, M., Dimou, E., Panteli, A., “Cultural and Tourism Promotion through Digital Marketing Approaches. A Case Study of Social Media Campaigns in Greece”, 7th International Conference of the IACuDiT on “Culture and Tourism in a Smart, Globalized and Sustainable World”, 2020.
7. Panteli, A., Boutsinas, B. & Giannikos, I., “On solving the multiple p-median problem based on biclustering”, Oper Res Int J (2019), https://doi.org/10.1007/s12351-019-00461-9.
8.Panteli, A., Boutsinas, B. & Giannikos, I., "On Set Covering based on Biclustering", International Journal of Information Technology & Decision Making, 2014, 13(05), 1029-1049, https://doi.org/10.1142/S0219622014500692.