Καραγιάννη Δέσποινα
-
Διεύθυνση
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Πατρών
Ρίο 265 04 -
Email
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - Τηλέφωνο 2610-997639
- Ιστότοπος http://www.bma.upatras.gr/staff/karayan
ΜΕΛΗ Δ.Ε.Π
Διάφορες Πληροφορίες
Διάφορες ΠληροφορίεςPh.D. στο Μάρκετινγκ (2000), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, MBA (1996), Β.Sc. (1989) στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τίτλος διδακτορικής διατριβής: “an integrated model of communication strategies for business network alliances, antecedent conditions and business performance, using the internet as the mediating communication means”. Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί στο Industrial Marketing Management, στο Marketing Intelligence and Planning, στο Εuropean Business Review, στο Journal of Electronic Banking and Commerce και σε άλλα έγκριτα ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, καθώς και στο Ίντερνετ. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και σε προγράμματα μάρκετινγκ οργανισμών και επιχειρήσεων, όπως για το Υπουργείο Ανάπτυξης, τον ΟΤΕ και την Εθνική Τράπεζα. Επίσης έχει 15ετή επαγγελματική εμπειρία σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και στην Εθνική Τράπεζα. Από το 1999 διδάσκει μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Επίσης είναι μέλος του εκπαιδευτικού προσωπικού του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται γύρω από το Μάρκετινγκ Συνεργασιών και Επιχειρηματικών Δικτύων (Relationship Marketing, Networking, Strategic Alliances), το Στρατηγικό Μάρκετινγκ, την Έρευνα Αγοράς και το Marketing Εντάσεως Πληροφόρησης. Είναι μέλος του American Marketing Association και της European Marketing Academy.